پلت فرم بانکی نوآورانه

پلت فرم بانکی نوآورانه

  • مقیاس بندی قدرتمند در سطح سازمانی را فعال می کند، در حالی که با مقررات بانکی ترکیه مطابقت دارد تا داده های مشتریان را به صورت ایمن در ترکیه ذخیره کند.
  • به لطف ارتقاء خودکار و وصله کردن، برای کاربرد قابل اعتمادتر، یک محیط تولید پایدار را ارائه می دهد
  • با دادن زمان بیشتری به کارکنان تمام وقت برای نظارت و انجام تنظیمات در زمان اوج مصرف، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات را بهبود می بخشد.
ترکیه با جمعیت نسبتاً جوان 84 میلیون نفری (به طور متوسط، شهروندان حدود 30 سال سن دارند)
و روند جهانی بانکداری آنلاین در سال 2020 به دلیل شتاب بیشتری گرفت، ترکیه در حال رشد تقاضا برای خدمات آنلاین است.
در همین حال یکی از پنج بانک خصوصی بزرگ در ترکیه، متعهد به استفاده از فناوری نوآورانه برای بهبود تجربه مشتریان خود است.
در سال 2012، اولین دپارتمان بانکداری دیجیتال را در ترکیه تأسیس کرد که محصولات و خدمات پیشگامانه
ای را برای مشتریان خود ارائه می دهد، مانند امکان انجام تراکنش ها از طریق حساب های رسانه های اجتماعی آنها.
با همکاری با زیرمجموعه خود، راه حل های دیجیتالی را توسعه داده است تا به مشتریان خود راه های
بیشتری برای کنترل امور مالی خود ارائه دهد و به سایر بانک ها و ارائه دهندگان خدمات مالی کمک کند
تا همین کار را انجام دهند.
است که در زمانی توسعه یافت که اکثر عملکردهای اصلی بانکداری فقط در شعب بانک ها در دسترس بودند.
پلتفرم اکنون بیش از 100 محصول نرم افزاری را ارائه می دهد که شامل بانکداری مرکزی، مدیریت ارتباط
با مشتری، نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار، بانکداری تلفن همراه و اینترنتی و نرم افزار می شود.
علاوه بر خود ، بیش از 50 بانک در 11 کشور از این پلت فرم استفاده می کنند.
با تعداد فزاینده خدمات نرم افزاری و مشتریان، دنیزبانک نیاز داشت تا خدمات خود را کارآمدتر اجرا کند
و در عین حال مقررات بانکی را در هر یک از 11 کشوری که به آن خدمات ارائه می دهد، مدیریت کند.
برای اطمینان از انطباق با قوانین ذخیره‌سازی داده‌های ترکیه، باید سرویس‌های ترکیه را در یک ابر خصوصی درون محل نگهداری کند.
در همان زمان، به منظور نوآوری در یک محیط ترکیبی، این شرکت مشتاق بود تا میزبانی برنامه ها را در
  آغاز کند تا از سهولت خوشه های مدیریت شده در  بهره مند شود و عملکرد سازمانی را به دست آورد.
برای یک راه‌حل ترکیبی و چند ابری که مزایای را ارائه می‌کند، در حالی که الزامات نظارتی آن را در محل
برآورده می‌کند، به روی آورد .
دیلک دومان، مدیر عامل بانک دنیز می گوید: «هدف ما ایجاد یک پلت فرم بانکی یکپارچه و سازگار است
که مشتریان را در مرکز کاری که انجام می دهیم قرار دهد.
با  ما عملکرد و کارایی عملیاتی قدرتمندی را در قسمت پشتی نرم افزار خود به دست آورده ایم تا بهترین
تجربه ممکن را به مشتریان ارائه دهیم.

به راحتی با مقیاس بندی کنید تا استرس را از اوج تعطیلات دور کنید

دیلک اولین بار در ’19 با آشنا شد.
او می‌گوید: «ما بلافاصله علاقه‌مند شدیم، زیرا دیدیم که چگونه می‌تواند به ما کمک کند تا سیستم‌هایمان را به طور مؤثر مدیریت کنیم و رشد کنیم.
ما جزو اولین مشتریان بتا بودیم و از همان ابتدا به قول خود عمل کرد. سیستمی که برای در نظر گرفته
بود، معماری اپلیکیشن موبایل ترکیه بود که روی یک ابر خصوصی میزبانی می شد.
این نرم افزار طیف گسترده ای از عملکردها را از جیب آنها، از شعبه یاب و بانکداری تلفن همراه گرفته تا
امکان افتتاح حساب جدید با استفاده از برنامه، به مشتریان ارائه می دهد.
در اوایل سال 2020، راه حل های بانکداری تلفن همراه ترکیه دنیزبانک را به منتقل کرد و در طول مسیر از تیم پشتیبانی دریافت کرد.
دیلک می‌گوید: «از ابتدا با ما همکاری کرد و به ما کمک کرد تنظیمات صحیح را در جای خود قرار دهیم و آماده مقیاس‌سازی کنیم».
همانطور که محیط رشد کرده است، ما مجبور به پیکربندی مجدد آن نیستیم.
اپلیکیشن موبایل بانک دنیزبانک که با استفاده از مدیریت می شود، اکنون روزانه دو میلیون تراکنش را انجام می دهد.
مشتریان ترکیه ای دنیزبانک از آنجایی که به راحتی برای پاسخگویی به تقاضا مقیاس می شود، از یک تجربه کاربردی قابل اعتماد بهره مند می شوند.
دیلک می‌گوید: «با آنتوس، کوچک‌سازی خوشه‌های ما واقعاً آسان است.
ما در یک روز به طور متوسط ​​یک میلیون بار ورود انجام می دهیم، در حالی که در تعطیلات ملی می تواند چهار یا پنج برابر این مقدار باشد.
امروز ما هرگز نباید نگران برآورده کردن تقاضا باشیم.

صرفه جویی در زمان و تمرکز بر خدمات بهتر و نوآوری

از زمان مهاجرت به ، اصلاح و ارتقاء محیط بانکداری تلفن همراه ترکیه به یک فرآیند ساده تر تبدیل شده است.
این بدان معناست که تیم فناوری اطلاعات می تواند زمان بیشتری را برای بهبود خدمات خود برای مشتریان و کارکنان صرف کند.
دیلک می گوید: «ما با استفاده از در زمان و هزینه صرفه جویی می کنیم، زیرا به راحتی مقیاس می شود و از امنیت و ارتقاء مراقبت می کند.
ما دو کارمند تمام وقت را که قبلاً زمان اوج مصرف را مدیریت می‌کردند به سمت‌های ارزش‌افزوده‌تر منتقل کردیم و معتقدیم که فرصت‌های بیشتری از این دست در راه است.»
 اکنون در حال برنامه ریزی برای پیاده سازی برای سایر مشتریان نرم افزار بانکی در ترکیه و استفاده از آن
به عنوان بخشی از راه حل های چند ابری در مکان هایی هستند که امکان استفاده از ابر عمومی وجود دارد.
دیلک می گوید: «و البته، اگر مقررات ترکیه تغییر کند، ما به امکان استفاده از راه حل ابری ترکیبی
خصوصی و عمومی در ترکیه خواهیم پرداخت.
در حال حاضر، در حال کار بر روی پیکربندی مجدد تمام نرم افزار بانکی خود برای استفاده از میکروسرویس ها است تا مدیریت و مقیاس آن را آسان تر کند.
همچنین علاقه مند به استفاده از خدمات هوش مصنوعی مانند  برای ترکی و سایر زبان ها است.
دیلک می گوید: «فناوری های مبتنی بر ابر آینده کسب و کار ما هستند.
آنها ما را قادر می سازند تا به مشتریان نرم افزار بانکی خود خدمات بانکداری آنلاین را بر اساس ترجیحات
دقیق آنها ارائه دهیم، بدون اینکه نیازی به سفارشی سازی های غیرضروری داشته باشیم.
سپس آنها می توانند روی نوآوری برای ارائه خدمات به مشتریان خود تمرکز کنند.
این برای همه بهتر است.”

چالش خود را به ما بگویید. ما برای کمک اینجا هستیم.

پنجمین بانک خصوصی بزرگ در ترکیه است که 12000 کارمند دارد و در اتریش، روسیه و بحرین حضور دارد.
ماموریت آن افزودن ارزش به زندگی مشتریان خود با استفاده از نوآوری های تکنولوژیکی برای یکسان سازی خدمات فیزیکی و دیجیتالی است.
در سال 2015، دنیزبانک به عنوان “مبتکر جهانی سال” انتخاب شد.
صنایع: خدمات مالی و بیمه مکان: ترکیه