صرفه جویی در زمان و تمرکز بر خدمات بهتر و نوآوری
از زمان مهاجرت به ، اصلاح و ارتقاء محیط بانکداری تلفن همراه ترکیه به یک فرآیند ساده تر تبدیل شده است.
این بدان معناست که تیم فناوری اطلاعات می تواند زمان بیشتری را برای بهبود خدمات خود برای مشتریان و کارکنان صرف کند.
دیلک می گوید: «ما با استفاده از در زمان و هزینه صرفه جویی می کنیم، زیرا به راحتی مقیاس می شود و از امنیت و ارتقاء مراقبت می کند.
ما دو کارمند تمام وقت را که قبلاً زمان اوج مصرف را مدیریت میکردند به سمتهای ارزشافزودهتر منتقل کردیم و معتقدیم که فرصتهای بیشتری از این دست در راه است.»
اکنون در حال برنامه ریزی برای پیاده سازی برای سایر مشتریان نرم افزار بانکی در ترکیه و استفاده از آن
به عنوان بخشی از راه حل های چند ابری در مکان هایی هستند که امکان استفاده از ابر عمومی وجود دارد.
دیلک می گوید: «و البته، اگر مقررات ترکیه تغییر کند، ما به امکان استفاده از راه حل ابری ترکیبی
خصوصی و عمومی در ترکیه خواهیم پرداخت.
در حال حاضر، در حال کار بر روی پیکربندی مجدد تمام نرم افزار بانکی خود برای استفاده از میکروسرویس ها است تا مدیریت و مقیاس آن را آسان تر کند.
همچنین علاقه مند به استفاده از خدمات هوش مصنوعی مانند برای ترکی و سایر زبان ها است.
دیلک می گوید: «فناوری های مبتنی بر ابر آینده کسب و کار ما هستند.
آنها ما را قادر می سازند تا به مشتریان نرم افزار بانکی خود خدمات بانکداری آنلاین را بر اساس ترجیحات
دقیق آنها ارائه دهیم، بدون اینکه نیازی به سفارشی سازی های غیرضروری داشته باشیم.
سپس آنها می توانند روی نوآوری برای ارائه خدمات به مشتریان خود تمرکز کنند.
این برای همه بهتر است.”
چالش خود را به ما بگویید. ما برای کمک اینجا هستیم.
پنجمین بانک خصوصی بزرگ در ترکیه است که 12000 کارمند دارد و در اتریش، روسیه و بحرین حضور دارد.
ماموریت آن افزودن ارزش به زندگی مشتریان خود با استفاده از نوآوری های تکنولوژیکی برای یکسان سازی خدمات فیزیکی و دیجیتالی است.
در سال 2015، دنیزبانک به عنوان “مبتکر جهانی سال” انتخاب شد.
صنایع: خدمات مالی و بیمه مکان: ترکیه