بانکداری شرکتی دیجیتال چیست؟

بانکداری شرکتی دیجیتال

بانکداری شرکتی دیجیتال به ارائه خدمات بانکداری شرکتی مانند ورود حساب، راه اندازی حساب،
مدیریت و نگهداری حساب، و مدیریت تراکنش ها از طریق کانال های دیجیتال آنلاین اشاره دارد.
بانکداری شرکتی دیجیتال با ارائه خدمات حساب کاربری یکپارچه به شیوه ای خودسرانه، راحتی، تجربه
و دسترسی را برای مشتریان شرکتی افزایش می دهد.

مزایای تجاری بانکداری شرکتی دیجیتال چیست؟

برای بانک‌ها، مزایای تجاری بانکداری شرکتی دیجیتال شامل جذب آسان‌تر و سریع‌تر مشتری، افزایش
تجربه مشتری (و در نتیجه وفاداری مشتری)، توسعه سریع‌تر و عرضه محصولات و خدمات جدید و نوآورانه است.
همچنین هزینه عملیات را کاهش می دهد، فروش و عملیات را به جای وظایف اداری بر خدمات
ارزش افزوده متمرکز می کند و سرمایه گذاری در دارایی های ثابت را کاهش می دهد.
بنابراین خیلی ساده می‌توانیم بگوییم بانکداری شرکتی دیجیتال عبارت است از ارائه خدمات فوق به شرکت‌ها و مؤسسات تجاری از طریق پلتفرم‌های دیجیتال.
بانکداری شرکتی دیجیتال با ارائه خدمات یکپارچه بانکی آسان و خودخدمت (سلف‌سرویس) به مشتریان شرکتی، تجربه‌ آنها را بهبود می‌دهد و دسترسی آنها را به خدمات نیز افزایش می‌دهد.
به لطف فراگیر شدن بانکداری دیجیتال، بسیاری از مشتریان هرگز پا به داخل یک بانک آجری نگذاشته و در صف‌های طولانی نمانده‌اند.
بسیاری از بانک‌ها در سطح دنیا و برخی از بانک‌ها در کشور خودمان وجود دارند که به مشتریان این امکان
را می‌دهند که در هر زمان و هر کجا که بخواهند، در عرض چند دقیقه در تلفن همراه خود حساب باز کنند.